Datarock store over grensa…
Blant annet takket være eksponering av låta «Fa-Fa-Fa» i Cola- og iTunes-reklamer, tok Datarock verden med storm allerede med sin første skive Datarock Datarock. Vel å merke med ett unntak. Coole, blaserte svensker nektet nemlig å la seg affisere av joggedressbandets new rave-disco. Det vil si inntil nå. I et intervju med den svenske musikkavisa […]
Blant annet takket være eksponering av låta «Fa-Fa-Fa» i Cola- og iTunes-reklamer, tok Datarock verden med storm allerede med sin første skive Datarock Datarock. Vel å merke med ett unntak. Coole, blaserte svensker nektet nemlig å la seg affisere av joggedressbandets new rave-disco. Det vil si inntil nå.
I et intervju med den svenske musikkavisa Groove, snakker Fredrik Saroea om deres store verdensomspennende appell, hvordan de oppnådde suksess og morer seg over at Datarock bare har blitt booket inn til å spille i Sverige 3 ganger – i starten av karrieren.
Men ting kan komme til å endre seg i ikke alt for fjern framtid. Under intervjuet blir Saroea nemlig oppringt, og får vite at singelen «Give It Up» har blitt A-listet på svensk P3.
Tags: A-liste, Datarock, fa fa fa, Fredrik Saroea, Give it Up, Groove, Groove.se, interview, intervju, new rave, P3, svensk, Sverige, video
Hah, flotte saker!