Hør den spennende historien om Lebara – om kreativ og utradisjonell markedsføring i et marked som få andre har hatt interesse for. Lebara er i dag markedsleder i det flerkulturelle markedet, og har gjennom fremragende målgruppeinnsikt, strategisk analysearbeid og nærhet til kunden vokst raskt i et ellers så konkurransepreget marked. Med ansatte fra 23 forskjellige nasjonaliteter er Lebara et prakteksempel på at ulik kultur og bakgrunn utelukkende er positivt for vekst og utvikling!
Selskapet hadde en fantastisk utvikling i 2011 med 25% kundevekst og en dobling av overskuddet. Lebara får skryt for sin effektive nisjemarkedsføring og ble kåret til «Årets markedsfører 2011».
Mette Øyen er utdannet Sivilmarkedsfører og har en Master of Science i Markedsføring fra BI. Hun jobber som markedssjef i Lebara, og har vært i selskapet i over 6 år. Hør henne fortelle på Fagdagen om en eventyrlig reise og opptur, bratt læringskurve og en variert og spennende hverdag der markedsføring, kommunikasjon og analyse står i fokus.