 Siden 2000 har Publikumsservice i Mo i Rana fungert som kombinert klagemur og opplysningssentral for NRK.  I fjor håndterte de ti ansatte rundt 100 000 henvendelser,  cirka 20 000 av disse var klager. Det er ingen grenser for hva slags reaksjoner som daglig passerer kontoret i Mo i Rana. I denne sesjonen vil lederen for Publikumsservice gi deg en stemningsrapport fra det hektiske livet som frontlinjesoldater i NRKs tjeneste.
Siden 2000 har Publikumsservice i Mo i Rana fungert som kombinert klagemur og opplysningssentral for NRK.  I fjor håndterte de ti ansatte rundt 100 000 henvendelser,  cirka 20 000 av disse var klager. Det er ingen grenser for hva slags reaksjoner som daglig passerer kontoret i Mo i Rana. I denne sesjonen vil lederen for Publikumsservice gi deg en stemningsrapport fra det hektiske livet som frontlinjesoldater i NRKs tjeneste.
 Gro Stenvik, 45 år, har jobbet ved Publikumsservice siden 2002, og vært leder siden 1. mars 2011.
Gro Stenvik, 45 år, har jobbet ved Publikumsservice siden 2002, og vært leder siden 1. mars 2011.
I denne sesjonen på Fagdagen lokker vi også med premier i den uhøytidelige konkurransen: PÅ KLAGETOPPEN I 2011, der vi ber deg gjette på hvilke tre NRK-programmer som skapte flest reaksjoner i den norske befolkning i fjor.
