Dette er en arkivert nettside

Siden blir ikke oppdatert, men den forblir offentlig tilgjengelig på nettet for historiske formål.

05.03.2014

NRK1 onsdag 30. januar 2002 kl 19.30 Forbrukerinspektørene

Markedets mektigste

Elin Ruhlin Gjuvsland ser nærmere på mobilgiganten NOKIA’s kundeservice (NRK-foto: Ole Kaland)
Elin Ruhlin Gjuvsland ser nærmere på mobilgiganten NOKIA’s kundeservice (NRK-foto: Ole Kaland)
Eiendomsmeglerfirmaet NOTAR er blitt en av de største på det norske markedet. Samtidig er både forbrukermyndigheter og boligkjøpere skeptiske til deler av NOTARs virksomhet. Håkon Haugsbø har gått NOTARs markedsføring nærmere i sømmene.

NOKIA er giganten på det norske mobilmarkedet. Men når det gjelder service er det mange som er kritisk til den finske mobilgiganten.

Både kunder og forhandlere mener NOKIA legger altfor liten vekt på service - de har ikke engang eget kontor her i landet til tross for at det hvert år selges titusenvis av NOKIA-telefoner i Norge.

Elin Ruhlin Gjuvsland ser i kveld nærmere på NOKIAS service overfor sine kunder.

Egenprodusert forbrukermagasin
Programledere: Ole Hedemann, Elisabet Grøndahl, Elin Ruhlin Gjuvsland, Håkon Haugsbø og Snorre Tønset
Prosjektleder: Tove Austad
Pressekontakt: Elisabeth Burø, 23049841

Bilde
Elin Ruhlin Gjuvsland ser nærmere på mobilgiganten NOKIA’s kundeservice (NRK-foto: Ole Kaland)